Új kihívás: Rush versenyek

2011.03.10. 10:22 - Pokerpro

Címkék: verseny póker poker rush

Eddig nemigen próbáltam, illetve csak a cash verzióját a Rush Poker-nek. Egy pár hete kiváncsiságból beneveztem pár rush, turbo versenyre. Meg kell, hogy mondjam, nagy meglepetés ért.

Olyan szinten a játék stílusomhoz illő kihívásokra leltem, hogy úgy döntöttem megmérettetem magam. Először $1 dolláros alapon kezdtem úgy 3 hete, amiknél egy versenyen 4 asztalra is beülhettem. Itt vol pár szép helyezésem, aminek hatására megdupláztam a $250-os kezdőtőkémet.

Most már $4-os on demand versenyeken játszok (ezek már nem több beülősek), volt pár végső asztalos helyezésem itt is, így már $600-nál járok.

A végső célom: kideríteni meddig és milyen nyereségességgel tudok eljutni. Remélem következő bejegyzésemben már a $10-os versenyekről számolhatok be.

GL

A bejegyzés trackback címe:

https://pokermester.blog.hu/api/trackback/id/tr682727245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása